Desire

Rockhard **** safe, så står det på min t-shirt som är påväg hem till mig, tänkte faktiskt stödja AIDS-kampanjen från HM.
Denna tischa har varit slutsåld länge, och jag gav mig fan på att jag skulle ha den.
Klädshoppingen väntar jag med tills jag kommer till USA, jag har hört att det är bra med shopping där.

Petra ringde mig idag, känns som det är hundra år sen vi pratade. Kanske var 2 dagar sen, men iallfall. Linn och Maggi är några man saknar på telefonlistan, dock så kan det vara för att dem bor utom sveriges gränser. Jag saknar Elin också, får börja skärpa mig för vi bor faktiskt i samma land.  
Just nu sitter jag och väntar på att Tess ska sluta jobba, måste ju ner och kolla på hennes lilla släkting som ska vara förband ikväll på torget.  



Kommentarer
Postat av: M.

Jag saknar att prata med dig också gummsigullan. Vi måste ringa snart! Puss btw, snygg jäkla tröja!"

2009-06-13 @ 06:47:34
Postat av: Ruggugglan

Tjenare.... Jag hittade sin sida. Hoppas du hade trevligt i går kväll/natt. Jag längtar att få läsa allt om din tid "på an sia pölen".... Kramis

PS....Synd att man inte får se dig städa på snicken... Man blev så glad när du kom med vagnen...

DS....

2009-06-13 @ 09:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0