I can't see the sunlight

Jag bokstavligt talat hatar regn, jag hatar det så mycket att jag snart spricker av ilska. Det regnar konstant, inte konstigt att jag är på dåligt humör idag. Är det någon sorts form av tradition att det ska regna varje Juni? Jag vet att det regnade förra året, på min student och studeterna i år lär inte få det bättre. "Positiva-klubben", välkommen.

Åkte iväg och hyrde en film, helt okey. Sedan ringde det på min telefon, Mattias Nilsson. Och jag ber om ursäkt pojkar, men mitt humör och jag är ovänner. Hann förbi Tess en sväng också, som för övrigt låg i soffan och myste med täcket. Blir man slö, eller blir man slö när det regnar.

Imorgon ska jag provjobba en sväng, för att lära mig lite rutiner. Jag har saknat rutiner, kliva upp tidigt på morgonen och ett jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0