I feel good

Jag och mitt humör har slutit fred, och det är  jag riktigt nöjd över. Kvällen har inte varit speciellt händelserik, jag har lämnat tillbaka filmen jag lånade igår. Sen lagade jag mat åt min bror och kikade på Göta Kanal 2, jag va nog den enda i Sverige som inte hade sett den.

Drog iväg ett mail till en tjej som heter Anna idag, som är Aupair i det område jag är på väg till. Faktiskt riktigt kul att börja prata med någon som redan är där, och som har kläm på saker och ting. Dock så ska hon åka hem till Sverige i Augusti, men förhoppningsvis kommer vi hinna träffas och hänga lite. Efter henne kommer det komma en annan svensk tjej och vara Aupair där Anna bor nu, lite kul att det finns svenskar i mitt blivande område.

Imorgon ska jag upp tidigt för att åka och titta på min lillebrors avslutning, och sen ska jag iväg och jobba ett par timmar. Därför ska jag nog strax isäng, måste orka med morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0