Laughable

Tess lilla kusin va grym igår, han var riktigt duktig på att sjunga. Jag kan lova att Melle, jag och Tess inte var dem enda som diggade. Och faktiskt så förvånade HEAT också, och studenterna verkade ha det väldigt kul.
Jossa var bra på örat där ett tag, och hennes bror hade skrapsår över hela näsan. Tur så va hon lättlurad och följde med mig nästan hela vägen hem, sucker. Sen har jag en hälsning till Mattias,
-Man kastar sig inte över en tjej om man vill pussa henne, haha.
Fick även veta lite inside information igår, eller hur Emele?

Idag har jag jobbat i tre timmar, och mellan kunderna kastade jag och Elvis lite boll. Ikväll ska kvinnorna dicka alkohol, och jag ska köra våfflan. Jag är rörd.





Kommentarer
Postat av: T

min beeebis! :)

2009-06-13 @ 15:16:35
URL: http://thereseholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0