You're beautiful no matter what they say

Alla har vi någon gång betett oss som idioter, mot många i vår närhet.
Jag låg och tittade på Mean Girls som gick på fyran ikväll, och det var då jag insåg att jag på något underligt vis kände igen mig i filmen. Alla tjejer känner nog igen sig mer eller mindre, iallfall i filmens budskap.
Nu när man har kommit över det stadiet att prata bakom ryggar på personer, inser man att det inte ger något att prata skit om varandra. Dock så har ju alla snackat skit någon gång, och förmodligen så kommer alla att göra det också. Det är nog en fas till att bli vuxen, att faktiskt mer eller mindre vara en backstabbing bitch. Tur så växer vi alla ifrån det, och i dagsläget förstår jag faktiskt inte vad man tänkte med.
Tänkte även på det i helgen när vi satt och kollade in gamla skolkataloger, jag och några tjejkompisar. Vem skrev lixom inte i sin skolkatalog över "de snyggaste" killarnas huvuden, och vem klottrade inte över tjejerna som man ansåg vara dumma i huvudet? Allt är ju självklart glömt nu, men fortfarande kan jag tänka tillbaka på den tiden när man var 14 och låg hemma och grät för patetiska saker. Haha. Lite läskigt att det gick så fort att bli "gammal"

Idag har jag allt jag behöver.





Kommentarer
Postat av: Hazel

Jag tro inte att skitsnack när ngt alla kommer över när dom blir vuxna.. tvärtom ännu mer skitsnack... fast om andra saker. har du inte suttit med på en fikarast med kollegor på jobbet .. snacka om mkt skitsnack!!

2009-06-19 @ 09:54:30
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0