Won't you please, please help me

Är det någon stackare där ute som vet med sig var man hittar resväskor som inte kostar 6000:- ?
Helst en färg som sticker ut, så jag inte får panik som jag fick sist jag var ute och reste. Alla och nu menar jag tamefan alla, har svarta eller mörkblå väskor. Man är ju så dum när man köper resväskor, så oftast blir det en neutral och inte alls utstickande färg. Jag skulle ha köpt den där väskan jag såg när jag var i Turkiet, då hade jag haft koll på vilken väska som var min.

Nästa vecka, Onsdag den 17/6 så ska jag klippa mig. Samt färga håret, tror det är behövligt när jag börjar se skallig ut. Det är den enda nackdelen med att vara blond i grunden och färga håret brunt, annars är det bara positivt. Så vi får hoppas att Christel kan få någon ordning på detta barr.

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0