44 days to go

EMELE, Emele, Emele.
Saker och ting är inte lätt när man är liten, eller hur. Haha
Alkohol, alkohol, alkohol.

Somnade framför Sopranos i eftermiddag, tills min lillebror kom och väckte mig och sa att det var middag. Jag fattade ingenting, blev mest irriterad för att dem inte väckt mig tidigare.
Under middagen satt jag och tänkte på lite presenter till familjen i Virginia, och jag har blackout. Vad uppskattar en Norsk/Amerikans - familj? Något som är typiskt svenskt?

Snart börjar mitt skift som chaufför, sen blir det Bångvägen, Mariélle och glatt sällskap.



Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

Ha en trevlig kväll!



2009-06-13 @ 20:29:11
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0