Where are you now?

Farfar, kom hem från himlen och hjälp mig.

Jag hade tänkt sätta mig ner och skriva ett brev till Linn ikväll, känns lättare på något sätt att skriva brev till varandra än att bara maila och prata på msn. Lite mer personligt, på något vis.
Nog för att hennes handstil inte går att tyda alla gånger, men vi får helt enkelt ge det en chans.

Städade mitt rum i eftermiddag, stötte i mitt knä typ tusen gånger och bröt nästan mitt lillfinger. Livsfarligt att städa helt klart. Jag känner mig nere, känner mig förbannad och allmänt trött på allt. Förlåt att jag klagar, men jag har kommit in i en "depplåtar-period" Varför? Varför ska jag känna såhär, när jag snart åker iväg till USA? Jag måste ta tag i detta, och vara glad för vad som snart närmar sig. Kom igen Victoria, ryck upp dig!

Take my hand and walk with me.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig Vick, du vet det ;)

2009-06-15 @ 19:52:05
Postat av: Anna

Ledsen att höra att du är deppig! :( Men när du kommer hit blir allt bra. Detta är något av det roligaste som finns och man lever som i en dröm! Ses om 1,5 månad!

2009-06-16 @ 03:51:32
URL: http://annabertram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0