I know, and I promise

Fy vad jag fryser, det är så kallt överallt. Sista minuten, någon?
Pratade med Maja på Scandinavian Institute idag, eftersom jag inte hade hjärnan med mig så öppnade jag mitt brev från Polisen som dem skulle ha oöppnat. Smart drag av mig, det tycker jag verkligen. Hon skrattade bara och sa att många råkade göra så, men att jag skulle skicka papperet i orginalkuvertet. Tack för hjälpen, jag hann få grym panik.

Imorgon ska jag fixa risbusken jag har på huvudet, känns helt underbart. Får hoppas att det blir bra, fick nyss höra att jag skulle köra på rosa och pottliknande? Skulle nog vara skitsnyggt på mig, haha.
Skämdes ju idag när jag var en sväng på stan, kändes som alla kikade in min otroligt snygga kissrand.
Sju gånger värre när man är mörkhårig och blond i botten, än tvärt om.



Nej, jag har inte ca 3 cm utväxt. Vad får dig att tro det?

Kommentarer
Postat av: anna

men du, klaga inte på någon utväxt, då har du inte sett min!!

2009-06-22 @ 23:44:34
URL: http://annaaarenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0