48 days to go

Hjälp behöver man alltid, hur gammal man än blir och vad det än gäller. Så därför tänker jag tacka Jenny, som är min värdfamiljs gamla aupair. Jag fick hennes mail, och därefter kom mina enormt korkade frågor. Det är skönt att hon faktiskt konstaterade att hon var som mig i början, ett spänt frågetecken. 
Bortsett från frågor som "- Ska jag ta med mig egna lakan och handdukar?" Så skulle hon höra med en gammal vän som befinner sig i Loudoun County, om email och dylikt. 

Jag kommer ju få en lista på personer som ska resa samma datum som mig, men det kommer närmre avgång. När vi kommit fram till NYC kommer vi delas in i olika rum, och därför kommer vi bo tillsammans med dem som kommer vara närmast när vi väl ska åka till våra familjer.

Nästa vecka börjar jag jobba, och kommer jobba fram till v.30. Behövs ju lite stach nu när jag har en del utgifter framför mig, och till veckan måste jag börja kika på resväskor.



http://www.scandinavianinst.com

                                                                                                I'll miss all of you

Emily: Jag kommer stanna hos denna familj i ett år, spännande är bara förnamnet.

Kommentarer
Postat av: Agneta

vars ska du jobba då? i sommar alltså?

2009-06-09 @ 20:00:09
URL: http://Sandberg84.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0