U.S Embassy

Idag har jag fyllt i min "VISA-application" och bokat tid på amerikanska ambassaden för att få mitt visum. Jag åker därför ner till Stockholm den 28/6 och åker hem igen den 29/6. Det var ingen barnlek kan jag säga, jag kände mig som en brottsling på ett förhör när jag skulle svara på frågorna. Jag ska alltså vara på ambassaden klockan 07.30 för att hinna fixa alla papper innan mitt möte klockan 08.00.

Kändes som väldigt ovärt att åka ner till Stockholm för ett möte som knappt tar någon tid alls, men behövligt



Agneta: Tack, Jag kommer jobba lite hos Tess mamma på Viltboa' till en början, sen kommer jag vara på Pizzerian bredvid mig och extraknäcka som servitris.
Rebecka: Man tackar, jag hoppas också det kommer bli riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Lycka till =)

2009-06-09 @ 19:58:24
URL: http://Sandberg84.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0