39 days to go

Vad var det jag sa? Vädret kommer när jag börjar jobba, så jag hoppas ni som är lediga njuter hur mycket som helst.
Fick dock höra att det är lite åskstormar i Virginia, jag får hoppas att Anna inte blåser bort bara.
Idag har jag och Carola försökt sitta ute i solen mellan kunderna, men det gick bara sådär. Sen blev det lite stressigt för mig och Tess, men nu står våfflan ute på min gård.

Imorgon hade vi tänkt dricka ett glas vin, grilla lite och sen får man se vad som erbjuds. Någon som har någon aning hur vädret ska vara imorgon?


Kommentarer
Postat av: älin

hej hittade din blogg via en annan:) ser att du ska åka som auapir till virginia? eller vare bara att anna va där?=) jag har vart aupair i både usa och london. i usa bodde jag faktiaskt i just virginia, richmond:) hoppas du får ett riktigt äventyr! mitt äventyr slutade efter 4 månader tyvärr, men men så kan de blir ibland=) läs gärna min blogg.:) kram

2009-07-10 @ 20:57:06
URL: http://elinteborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0