I'm usually not this good

Andas, andas, och åter igen bara andas.
Jag har städat där jag bor idag, eftersom Mr T kom isäng i vettig tid. Han har lite svårt att anpassa sig nu när dem vart i San Francisco en vecka. (Tidsskillnad för dig som inte visste)

Ikväll ska jag iväg med Rikki, den lilla filuren åker ju hem till Liverpool om en vecka. Hon kommer och hämtar upp mig efter middagen, stressigt stressigt.
Värmen börjar sjunka här i Virginia nu, och jag måste säga att jag fryser om kvällarna (?) även fast det är ca 23 grader. Snygg!

 
Inte ett moln på himlen. - Bra billigt att köpa hårspray här i staterna. Någon stackare som vet vad vi betalar för Paul Mitchell hemma i SWE?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Helgen snart slut..har varit och tittat till dej lite...hoppas din helg har varit härlig. Hörs snart. Love you!

PUSS!

2009-09-06 @ 19:21:50
Postat av: E

Hej hjärtat! Hoppas att du mår bra, det var så länge sen vi hördes nu. Jag försökte skicka iväg ett sms när jag var i Bulgarien, men hörde sen att du inte kan ta emot några, tråkigt! Här borta är allt bra iaf, det rullar på som vanligt :) Jag tänker på dig, miss you.. Puss, love love.

2009-09-10 @ 22:58:40
Postat av: sofie

hej gummsan..

saknar uppdattering ju :)

kikar in här varje dag, :)

ta hand om dig!

pusspuss älskaar dig massor <3

2009-09-12 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0