"Mickey, I love you"

I'm on facebook, det trodde jag aldrig skulle hända.
Well, så är det iallfall. Klart man ställer upp för laget, fattar typ ingenting men annars är det lugnt. Ska precis packa alla saker här, sen bär det av till parken med Mr T. Som förövrigt verkar vara lite förälskad i mig idag, han kommer och pussar mig hela tiden. Lite obekvämt kändes det när han slickade mig på kinden och stoppade in sitt finger i mitt öra, så då försökte jag förklara att det skiljer ganska många år mellan oss. & att ett förhållande inte är hållbart just nu. För er som inte förstod så var det bara sarkasm, okej?

By the way, lekrummet är stökigt. VÄLDIGT!

Kommentarer
Postat av: Ruggugglan

Tjenare bruden.... Roligt att du oxå fastnat i facebook träsket.... Jag vill gärna bli vän med dig där oxå... Så sök på min adress eller namn så hittar du mig... du verkar ha mycket kul "over there" ska vi byta mitt jobb på snicken mot ditt jobb??? Ha det gott. Kramis

2009-09-15 @ 19:25:14
Postat av: Mamma

Mickey....I love you to!

Kraaam/Mamma

2009-09-15 @ 19:55:08
Postat av: Mormor

Saknar att kunna läsa din blogg varje dag

Älskar dig

2009-09-18 @ 13:53:58
Postat av: Hazel

hallå!! varför uppdaterar du inte kvinna! :O

2009-09-21 @ 07:55:29
URL: http://hastrom.blogg.se/
Postat av: Moa

hihi

2009-09-27 @ 20:15:30
URL: http://liindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0