My birthday's comin' up

Förlåt mamma, förlåt Anna, förlåt mormor och förlåt till alla andra.
Jag har inte vart hemma, och kom hem i förrgår. Och då hade jag verkligen inte orken till att blogga, men jag lever och mår. Sitter just för tillfället och leker med min underbara kiddo, och väntar på att han ska bli hungrig. Jag har vart hos Maggi i Williamsburg under helgen, samt sovit över hos Lisa och bara tagit det lugnt.

Ledig på måndag igen, men jobbar desvärre Lördag. När Rikki har sin avslutningsmiddag, men jag får försöka ta med henne ut i veckan istället.

Vet ni vad som är ganska coolt? Jag har vart inne i DC.





Kommentarer
Postat av: Mormor

helt underbart att kunna läsa din blogg igen.

Keep up the good work

Älskar dig

Mormor

2009-09-02 @ 21:38:20
Postat av: Rebecka Djerf

Härligt med lite uppdatering!

Det är roligt att läsa om vad du har för dig.

Hoppas att du har det fint. Lycka till med allt.

Puss från kusinen i Umeå.

2009-09-02 @ 22:49:58
URL: http://rebeckadjerf.blogg.se/
Postat av: Anna Washington

Yay! Härligt. Verkar som altl flyter på. Roligt att höra. Saknar dig här borta ska du veta. Du e en frisk vind! Sånt behövs ;P

2009-09-03 @ 03:46:55
URL: http://annawashington.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0