Party in the USA

Jag tycker relativt synd om mina grannar, med tanke på att dem måste tro att jag är en luffare som bara inte riktigt har hittat sig själv än. Jag springer runt i rutiga shorts, tischa och håret åt alla håll om dagarna. För att inte tala om att jag hade duntofflor på mig igår.

Jag har det ganska gött denna morgon, eftersom mr T verkar vilja sova längre än väntat. Så här ligger jag i en underbart skön soffa, med datorn i knät och en Elle tidning bredvid mig. Visste ni att Channing Tatum är 29 år?! Återgå till verkligheten, men drömma kan man alltid få göra.

Tutas som fan ute på vägen idag, folket stressar till jobbet.
Jenny, I'll give him a big hug from you today. Så fort han vaknar, det kan du skriva upp.

      
Tycker det är ganska mysigt. 


Kommentarer
Postat av: Adiii

Hejhej vad fin design du har:D

2009-09-03 @ 15:45:07
URL: http://crapvsdumass.blogg.se/
Postat av: Jenny

Schysst!! :))



Förhoppningvis tar jag mig till usa nästa år och hälsar på kanske du är kvar då :). Skönt att T sov längre sånna dagar är sköna haha

2009-09-04 @ 21:50:13
Postat av: Hazel

uppdatera kvinna!!! ;)

2009-09-12 @ 10:18:02
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0