So, what are you up to?

Trevlig kväll må jag säga.
Har faktiskt inte så mycket att säga, förutom en liten underlig händelse (som jag dock börjar adjust to) Satt på starbucks med några tjejer och bara snackade skit, sen slänger jag en blick åt vänster. Där möts jag av 5 grabbar som står och röker på, bara några meter ifrån mig. Blev lite chockad först, lite ovanligt att bevittna det i Sverige.
Fick även en värmande kommentar av Texas Anna, och jag tackar. Jag saknar dig också, och jag ska komma och hälsa på där nere. Det lovar jag, tänkte faktiskt extra mycket på dig när jag åkte förbi Mimis Café häromdagen.

Mormor, jag fick svar av Karen. Hur mysigt som helst, hon vill gärna att jag kommer och hälsar på. Skulle vara kul att träffa dem faktiskt, hon ska ringa mig till veckan.

Klockan är naptime, och jag ska faktiskt slå på TV:n och kolla in mitt godnatt program. Skratta inte, men det är på Disney Channel, haha.


Nämnde jag att vi ska på collagefootball nästa clouster meeting? Im looking forward to that.


Kommentarer
Postat av: jenny

Haha Disney channel var en bra kanal att titta på när man inte orkade se nå annat, såg på den ofta när man ville somna :). Så kul allt läsa din blogg. Give mr T a big hug from me! saknar verkligen den lilla pojken. Är lite avis att du får busa och gosa med han.



Jenny

2009-09-03 @ 10:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0