How did you get here, under my skin?

Som sagt, jag har varit utan internet och därför känt mig riktigt som en retard. Frustrerande, möjligt.
Under de dagar jag vart utan internet, har det vart precis som vanligt. Jag har vart lite här och där, shoppat och träffat massa nya människor. Fattar dock inte hur jag lyckas alla gånger, men ibland blir det bara som det blir. Igår åkte jag Lisa, Maddy och Rachel in till DC. Vi var alla trötta, och därför blev det bara en promenad runt Vita huset, och sedan en taxi bort till Hard Rock. Vill man inte ha uppmärksamhet på sin födelsedag, ska man definitivt inte åka in till HRC. Kvinnan som jobbade där hade en stämma som hette duga, jag kissade nästan på mig och min mat flög när hon öppnade munnen. Tjejen som fyllde år, fattade ingenting.

När vi stod utanför Vita Huset, börjar folket galta om att Obama var på väg ut. Men jag såg aldrig snubben, besviken. Jag gillar ju honom, han är cool.
Dock så såg vi alla ut som ett gäng idioter, efter the "AuPair Picnic". Därför får ni ursäkta bilden på mig down under.

"Do you think he'll let me in if I ask ?"


Schysst staket, ska skaffa ett sånt. Med ett sånt kan man lura en igelkott att man är brutal!


Antingen är det Lisa som är en dålig fotograf, eller så behöver jag en vass kirurg.


En fin dag, en drake och ett försök till att få med hela dock inte ens i närheten.


Det räckte inte med en stor eller?


Observera min modell, visst är hon läcker?


Var någon snubbe som gav mig rosen, han gillar att flasha cashen.


Vakta ett löv, precious. Livsfarliga, påväg att attackera Madds.


Detta kort tog jag enbart för min bror, dem är banne mig enorma. Inte konstigt man skriker som en liten flicka när dem kör förbi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0