"You could get those bigger if you want to, at hootchie mama's"

Haha, 3 åringar kan vara riktigt roliga. Ibland är det pest och pina, men ibland är dem helt underbara.
Slog på TV:n för ett tag sen, och de visade ett barnprogram som heter "The Wiggles" är inte karlarna i programmet gay, då är det något som gått snett.

Dagen har vart bra, och jag sitter för tillfället och dricker min hostmum's hemmagjorda iste. Inte illa pinkat, riktigt gott.
Min familj har börjat dekorera för hösten, jag kan bara tänka mig hur Halloween dekoreringen kommer se ut. Jag längtar, jag vill se en riktig amerikansk högtid.



Något kusligt med pumpor, undra varför?

 
Kul att mötas av ett fönster fullt med spindlar varje morgon, härlig start på dagen.
Ett annat fönster är faktiskt riktigt fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0